AutoOffer

Kunde
AutoOffer

Opgave
Brand identitet, marketingstrategi, video, content creation, håndtering af sociale platforme.

W20 har skabt AutoOffer.dks nye identitet og redesign. Med udgangspunkt i data og insights fra det tidligere univers, er vi gået strategisk og kreativt til værks i arbejdet med det nye AutoOffer.dk. Det er en fuld rejse, der går fra redesign, strategi og nyt logo over tone-of-voice og ny markedsføringsstrategi til eksekvering og produktion af markedsføringsvideo samt produktion til og håndtering af sociale medier.

I forbindelse med relanceringen af AutoOffer.dk skabte vi en explainer-video, der præsenterer det nye AutoOffer.dk for danskerne. Kampagnefilmen tegner et billede af den travle og drømmende dansker og etablerer et forhold mellem drømmende og AutoOffer.dk som platform for at gøre drømmekøbet.

Den understreger samtidig AutoOffer.dks innovative tilgang til bilmarkedet og sætter brandet i spil blandt mennesker, for hvem digital tilstedeværelse er en selvfølgelighed. Kampagnefilmen har været den indledende spydspids i en større marketingsstrategi, der fokuserer på sociale platforme og giver en række forskellige indgange og perspektiver på AutoOffer.dk.